Vreme de luptă

Intuiesc, nu ţi-a fost greu,

Ce ştii tu, nu mai ştiu eu,

Regăsiri din da şi nu,

Prăbuşim un “eu şi tu”.

 

Eu vreau soare-tu vrei nori,

Alergăm pe cîmp de flori

Şi ne-ascundem după rază,

Nimeni fuga să n-o vază.

 

Plouă azi pe urma noastră,

Tu pui lacăt la fereastră,

Şi închizi şi uşa bine,

Eu şi ploaia lupt cu tine.

 

Urlă vîntu’-n difuzoare,

Avem roşu-n semafoare,

Am stopat pe contrasens,

Nu mai vreau să caut sens.

 

Vei fi invizibil tu,

Sună plauzibil, nu?

Dar oricum te voi vedea,

Braţ la braţ cu umbra mea.

 

Cugetele noastră luptă,

Sar şi strigă, nu se-ascultă,

Hai să le lăsăm în pace,

Ce-am putea acum face?

 

Din războiul nostru mare

Am rămas cu o-ntrebare:

După cea mai rece zi,

Tu sau eu mă voi topi?

Imagine

Lasă un comentariu :)

