Terapie (anti)vis

              pentru prietenii mei visători…

M-au dus rapid cu ambulanţa,

Mi-au zis că speră la scăpare,

Mi-au injectat rapid substanţa,

Am diagnoză-VISĂTOARE.

 

Îmi tot strigau să mă trezesc,

De parc-aş fi pe somnifere,

Nu mă lăsau să aţipesc,

Că risc din nou să prind durere.

 

Mi-au dat regimul „Ochi deschis”,

Şi-o doză de stereotipi,

O lingură de antivis,

Plus retezare de aripi.

 

Am zis că-i mult prea imposibil,

Ca din celulă-am evadat,

E-un obicei indistructibil,

Şi iar în vise am plonjat.

 

Şi dacă voi mă acuzaţi,

Vă recomand o terapie:

Cîte-o pastilă de „visaţi”

(Nu dăunează, nu-i chimie!).

large

Lasă un comentariu :)

