La răscruce de gînduri

M-am oprit la răscruce de gînduri,

Am ascuns radicali printre rînduri,

Te împart şi te-adun la o mie

Să-ndulcim acea toamnă tîrzie.

 

Răscoleam prin cîmpia cu vise,

Clătinate pe margini de-abise,

Ca să păstreze-ambianţa

Din iarbă ieşise speranţa.

 

În galop traversăm iute marea,

Pentru tine s-adun toată sarea,

Am pus zahărul din camioane

Şi-am dus răul la tomberoane.

 

M-am oprit la răscruce de şoapte

Să adun nişte farmec din noapte,

Bezna noastră are culoare:

Nici un dubiu sau renegare!

 

Hoinărim mahalale-ncălzite

Şi ne frigem de străzi aburite.

Dacă sar în idei libertine,

Tu ce faci? Mai mergi după mine?

hDHkEgVRRLw

3 thoughts on “La răscruce de gînduri

Lasă un comentariu :)

