Zi de azi

Azi ţi-am adus amintiri.

Ai grijă de ele, le-adună

În stocul de amăgiri

Pentru o pace comună.

 

Azi n-am nimic decît vise,

Dar îmi e bine şi-aşa.

Mi-s uşile toate deschise,

Ce altceva aş mai vrea?

 

Eu astăzi nu mă complic

Şi nu inventez teorii:

Alerg, şi de cad-mă ridic,

Simplu ca-n joc de copii.

 

Azi dezlipesc orice mască,

Hai ochi în ochi să privim,

Mai are sens ura cîinească,

Sau timpul e să zăbovim?

f52091ca1bebd1c02e7ef74439905016_large

Lasă un comentariu :)

