Hai la citit!

Se zice că cartea e cel mai subtil instrument de perfecţionare a minţii. Odată citită, ea ne introduce într-o lume aparte, de fiecare dată diferită.

Pe coridoarele liceului, poţi întîlni lume citind, şi uite că prietena mea, Diana, se întreba odată: „Ce-ar fi dac-am aduna cititorii la un loc, ca să împărtăşim trăirile acestei lumi?”. Rapid şi cu puţin efort, s-a transformat dintr-o simplă idee într-o idee realizată.

Astfel, azi, 26 martie, am inaugurat Clubul de lectură al Liceului Teoretic „Ion Creangă”. Scopul nostru principal e de a promova lectura în rîndurile elevilor, pentru o dezvoltare intelectuală temeinică a tinerei generaţii.

Într-o ambianţă caldă şi degajată, am făcut cunoştinţă şi am discutat cu multă ardoare

edit4Pentru că suntem diferiţi, e firesc să avem preferinţe diferite. Am plutit prin romane de dragoste, ficţiune, prin capodopere ale literaturii române şi universale, şi am obţinut o listă frumoasă de must read-uri:

-Game of thrones

-Iubita mea, Sputnik

Pădurea norvegiană (Haruki Murakami)

-Bel ami (Guy de Maupassant)

-Love story (Erich Segal)

-Outliers: The story of succes (Malcolm Gladwell)

-Cel rătăcit (Aurelian Silvestru)

-Nu vă îndrăgostiţi primăvara (Nicolae Dabija)

-Colecţionarul (John Fowles)

-Pînză de păianjen (Cella Serghi)

-Zbor frînt (Vladimir Beşleaga)

-Jurnalul (Nicholas Sparks)

-Zahir (Paulo Coelho)

şi multe multe altele.

La final, am ales cartea “Fărîme de suflet” de Aurelian Silvestru , pentru a o citi cu toţii, iar la urmă toarea întîlnire (9 aprilie, provizoriu), s-o discutăm împreună. edit15

Le mulţumesc persoanelor care ne-au ajutat la realizarea Clubului de lectură, şi persoanelor care-au  dat dovadă de receptivitate şi dorinţă de implicare.

Iar voi, dacă vreţi să vă alăturaţi de grupul nostru, fără obstacole şi restricţii, vă aşteptăm cu mare drag🙂

edit

4 thoughts on “Hai la citit!

Lasă un comentariu :)

