Nici cofeina nu rupe-aşa!

Sunt piese, pe care atunci cînd le asculţi, te simţi acasă. Ele te fac fericită (ca ciocolata), indiferent de locul, timpul, sau starea ta de spirit. Pentru mine, astea-s   cîntecele marca Snails (eu ştiu că ei îs Furio, de fapt, da’ aşa sună mai familial :)). Eu am crescut cu ele, le ascultam difuzate la televizoare alb-negru, şi fredonam visătoare: „Undevaaaaaaa nananananaa”.

edit3

Eu nu-n zadar am început să vă zic despre ei. Ieri, am fost la concertul lor unplugged. De-atîta timp am vrut să-i ascult live, că eu sunt încă very very excited! Mi-e tare greu să vă redau senzaţia asta, mii de fluturi care circulă prin fiecare celulă a corpului cînd sari, strigi, dansezi pe acordurile lor.edit5

Eu nu ştiu dacă cineva a împărtăşit un entuziasm mai mare decît mine😀

edit2

Savuraţi-i, pentru că-s buni, pentru că-s necomerciali, pentru c-o fac din suflet şi asta se simte❤

Lasă un comentariu :)

