Pupici şi huguri pentru oameni scumpi!

Zilele astea mă gîndeam: cum ar fi să fiu singură? Şi cînd zic singură nu mă refer la vreo relaţie amoroasă între persoane de sex opus sau nu, da’ pur şi simplu singură:să n-o am pe mama care să mă trezească fiecare dimineaţă cu ceaiul meu preferat,

319548_273963769280988_1929978_n

să n-o am pe sor’mea de la care să cer mereu cîte-o haină sau orice altceva, cu care să mă cert şi în cîteva clipe să reîncepem dialogul, de parcă nimic nu s-ar fi întîmplat, să nu am frate, care să-mi povestească cu atîta entuziasm că şi-a cumpărat un obiectiv nou, sau ce se mai întîmplă în lumea tehnicii, să nu-i am pe prietenii mei iubiţi, cu care să rîdem pînă la dureri de burtă sau să vorbim de suflet, atunci cînd sufletul cere asta.529280_561290810548281_1260300844_n

Aşa nu se poate. Mereu m-a speriat singurătatea. E aşa o stare de nu mai ştiu ce care tot te apasă. Uneori te simţi bine şi împlinită chiar dacă n-ai pe cineva aproape. Alteori, te simţi a naibii’ de singură, chiar dacă ai în jurul tău zeci de persoane.547905_442491969094833_1982448656_n

La acest capitol, mă consider o norocoasă. În cele mai dificile momente ale vieţii, realizez cît este de important să ştii că undeva, după cortină, e mereu cineva gata să-ţi dea o mînă de ajutor, să te asculte cînd simţi nevoia să vorbeşti şi să vorbească cînd tu nu mai ai putere să o faci. Înfluenţa spirituală, căldura asta o simţi şi atunci cînd fericirea ta n-are margini, iar cei din jur sunt capabili să se bucure sincer alături de tine.

Eu nu vreau să cred persoanele care zic: prietenie adevărată nu există, pentru că au fost odată dezamăgiţi. Ce-ar fi să priveşti în jur  şi să vezi dac-ai încercat să zideşti această relaţie cu persoana potrivită, sau să cauţi motivul în tine.

310566_279007432109955_623630409_n

 

Nu cred că există cineva care n-ar vrea să fie iubit, n-ar vrea să se simtă special datorită oamenilor dragi. Nu neg, unii îşi găsesc refugiul în cărţi, muzică, pictură. Eu, însă, ştiu că mă simt bine atunci cînd am pe cineva cu adevărat scump alături. Le sunt profund recunoscătoare persoanelor care-au fost aici pentru mine, să-mi povestească peripeţii, să-mi dea muzică şi filme bune, să-mi recomande/împrumute cărţi, să-mi critice acţiunile, vorbele, poeziile,cînd e cazul, sau să mi le laude cînd o merit.

309242_286639808013384_1291232630_n

Mulţumiţi-le şi voi celor care vă fac să vă simţiţi speciali ca să fie şi ei în pielea voastră!

285198_561291973881498_1895104329_n

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

P.S: prima cititoare a fost sora mea, care a zîmbit citind. Mesajul meu a ajuns la prima destinaţie🙂

 

4 thoughts on “Pupici şi huguri pentru oameni scumpi!

      • …Olga tu stii ca Nikon o mai lansat un set de obiective cu Nano Coating Cristale :)) …cred ca vara viitoare facem update la poze din Kiev cu unul din cele deja existente din setul meu sau cu unul din cele care in curind vor aparea in ruczacul meu “Magic” ))) After Words: Everything you are doing, you doing it well just continue in same way and Just Do IT :)). PS: i will keep reading your updates my honey sister!!!

Lasă un comentariu :)

