E timpul să fim buni!

Şi iar e iarnă, şi iar e sfîrşit de decembrie, şi iar sunt sărbători. Perioada asta ne sensibilizează, oarecum, răscoleşte prin trăirile duhovniceşti şi ne face, măcar pentru puţin, mai buni. Chiar dacă ne ciocnim zilnic cu nedreptăţi, conflicte şi neînţelegeri, eu ştiu că mai sunt oameni buni, cu inimă mare, care-s gata să dea din puţinul lor pentru un zîmbet sincer.

Şi dacă tot vorbeam de fapte bune, vreau mult, prin acest articol să aduc mulţumiri elevilor liceului care au contribuit la realizarea Caravanei de Crăciun.

În această vacanţă, împreună cu încă cîţiva prieteni şi colegi de liceu, am plecat la Centrul maternal din sectorul Botanica. Şi da, am înţeles cît sunt de fericită, cît sunt de norocoasă că am o familie, că am o casă, că toate problemele mele zilnice sunt nişte nimicuri, că viaţa e într-adevăr pe cît de frumoasă, pe atît de fragilă şi grăbită .

2012-12-28 10.41.14 2012-12-28 10.43.02

E atît de important să ne ajutăm aproapele, rudele, familia sau simpli trecători, pentru că tot ce dăm azi, mîine se întoarce înzecit, sunt sigură de asta, m-am convins!

În ultimile zile ale lui 2012, vreau să le mulţumesc celor care-au fost aproape de mine, mamei pentru toate, pentru că e cea mai bună şi e cititoarea mea fidelă şi un critic de excepţie, familiei, prietenilor, persoanelor care-mi citesc poeziile şi-mi apreciază, sincer, munca.

Suntem pe ultima sută de metri acum, de aceea vă îndemn să finalizaţi tot ce-aţi început, să vă cereţi iertare de la cei în faţa cărora aţi greşit şi să găsiţi în voi suficientă putere ca să iertaţi. Fie ca 2013 să vă aducă momente magice, cărţi bune şi amintiri veşnice!

Aveţi grijă de voi, sărbători fericite!

Lasă un comentariu :)

