Şcoala Tinerilor Bloggeri!

A tunat şi ne-am adunat, pe 6 şi 7 octombrie, la Centrul Media pentru Tineri la Şcoala Tinerilor Bloggeri. Mari sau mici, băieţi sau fete, ne-am întîlnit toţi pentru că ne unesc aceleaşi lucruri-curiozitatea şi dorinţa de a afla de toate despre bloguri, bloggeri şi bloggerism.

La toate întrebările noastre am primit răspuns din partea formatorilor Igor Guzun şi Simion Ciochină.

În urma acestei experienţe m-am aprovizionat cu o doză imensă de impresii plăcute, comunicare eficientă, idei creative, prieteni noi, informaţie utilă, iar cel mai important lucru e că fiecare din participanţi s-a ales cu o BLOG-ăţie, nouă sau perfecţionată.

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

7 thoughts on “Şcoala Tinerilor Bloggeri!

  1. Pingback: Şcoala tinerilor bloggeri. Lecţia nr. 2 :) | Eu şi gîndurile mele :)

  2. Foarte frumos, imi pare rau ca nu am fost si eu ..dar distanta este mult prea mare.. :-s poate in viitorul apropiat faceti un meeting in capitala sa pot ajunge si eu😀. Toate cele bune😀

Lasă un comentariu :)

