Jam Dancing Fever’ 2012!

Salutare dragii mei! Azi vreau să-mi împărtăşesc emoţiile cu voi. Pe lîngă faptul că scriu poezii, un rol la fel de important în viaţa mea îl are dansul, care-mi transormă rutina zilnică într-o plăcere deja al 12-lea an la rînd. Ieri, împreună cu Rain Force Crew, echipa din care fac parte, am avut ocazia să participăm la Jam Dancing Fever’ 2012! Ahh, ce să vă zic, un eveniment nemaipomenit. Muzica, luminile şi toată lumea bună care s-a adunat au făcut atmosfera de-a dreptul incendiară! Bravo organizatorilor; după astfel de evnimente înţelegi că şi la noi SE POATE! Mi-au plăcut mult dansatorii, toate colectivele s-au prezentat la nivel , şi desigur felicitări celor care-au avut curajul să-şi demonstreze aptitudinile la battle!!

Imagine

Fetele din RFC!❤

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Şi în final, dar nu în ultimul rînd, un mare mare merci fratelui meu Florin Soltan pentru pozele de mai sus şi video care vor apărea în curînd :)))

4 thoughts on “Jam Dancing Fever’ 2012!

Lasă un comentariu :)

