Întrebare cu răspuns…

Ce e omul? În călătoriile imaginare prin gînduri fiecare din noi, cred, şi-a pus această întrebare: rezultat al creaţiunii divine sau o simplă evoluţie în timp, un zeu sau un muritor, o mîntuire sau o pedeapsă? În fine, pentru fiecare din noi răspunsurile sunt proprii şi unice, iar răspunsul meu l-am înşirat în următoarele versuri :

Ce e omul?

Într-un delir de veacuri pline,

Eu cred că omul e-un mister.

Trăieşte azi, dar ce-o fi mîine:

Minciună, vis sau adevăr?

 

În bucurii şi suferinţe,

Eu cred că omul e-o minune

Cu mii de vreri şi de dorinţe,

Ce multe încă poate spune.

 

În realităţi şi utopie,

Eu cred că omu’-i muritor,

Cu suflet, inimă pustie

Cînd aspiraţiile-i mor.

 

În vremuri grele cu nevoi

Eu cred că omul e un zeu,

Ce poate lichida noroi,

Fiind un propriu Prometeu.

Imagine

9 thoughts on “Întrebare cu răspuns…

  1. nice versurile , ultimu desigur , parka e scris din nevoie , sau ,cu obligatia de respectare a rimei , nu era cazu sa o faci

    • merci mult. şi totuşi eu mă refeream anume la asta, sau la cv de genu, dar ai dreptate , e şi rima motivul. mă bucur tare mult că ţi-ai expus opinia, pt mine asta chiar contează ! :)))

  2. foarte filosofic si frumos!e un pas promitator care asteapta sa fie ghidat de tine!asa ca eu iti urez din suflet multa bafta!!!!!!

  3. Foarte frumos dar dupa mine.. omul e o marioneta dirijata de soarta.. stii cum e
    Vreau sa dau viata mortii si sa las viata sa moara

      • Din pacate nu avem forta necesara sa tinem viata si destinul in maini la un loc, si scapam una din ele, si odata scapat e ca un glob de cristal,odata atins pamantul se face tandari

      • într-adevăr, sunt interdependente şi privesc ambele într-o direcţie, dar atîta timp cît vrem, le putem îndrepta în direcţia de care avem noi nevoie

      • Curand te saturi sa le tot indrepti tu spre directii si le vei lasa libere si vor distruge tot in cale

Lasă un comentariu :)

