Eu încă visez :)))

DA, eu încă simt vara. Da, eu ştiu că-i o iluzie şi totuşi nu-mi vine să cred că a plecaaaaat!!!!!!!! Şi dacă-s încă influenţată de o atmosferă caldă, am scris o poezie, cred eu, la temă . Vă pup!

Printre vise

Scurge-mi soarele pe faţă,

Ca lămîia de pe geam,

Să dispară nori şi ceaţă,

Ploaia ce ne bate-n geam.

 

Rupe frunzele uscate,

Altele s-apară-n loc.

Dacă vrei şi libertate,

Tre’ să stai captiv în joc.

 

Hai s-alunecăm pe rouă

Că e prea frumoasă-n zori

S-o lăsăm să se dizolve

Cu lenea printre culori.

 

Şi de-i frig nu-i vre-o problemă,

Ne-ncălzim dacă visăm,

Rezolvăm orice dilemă,

E suficient să vrem!

Imagine

6 thoughts on “Eu încă visez :)))

Lasă un comentariu :)

