Am revenit :)

Saalutare! Eu am revenit cu noi forţe🙂 Pentru început vreau să vă mulţumesc pentru vizualizările şi likurile primite în absenţa mea :**

Şi dacă tot suntem în perioada sărbătorilor naţionale, v-am pregătit şi eu o poezie patriotică. Sper să vă placă!

Salveaza-ne, Doamne, poporul

 

Nu mai avem pămînt intact,

Furatu-ni-l-au ei, păgînii

Şi-au urîţit şi graiul pîinii

De mulţi  cu sînge apărat.

 

Au invadat acest pămînt

Uitînd ce-i bun, ce-i drag şi sfînt.

Ne-au mai făcut şi robii lor,

Şi-i vai şi-amar de-acest popor.

 

Iar  noi tot căutăm dreptate

Şi ei tot fac şi fac pacate

Salvează-ne, Doamne, poporul

Şi limba, plaiul, viitorul.

2 thoughts on “Am revenit :)

Lasă un comentariu :)

