Dor…

De voi mi-i dor,vă scriu cu drag

Şi sper că voi mă auziţi,

De-acolo sus, de-unde sunteţi,

Şi ne vegheaţi, şi ne păziţi.

 

Mi-e dor de tine, harnică fiinţă,

Bunica mea cu părul în zăpezi,

Cu mîini de aur şi multă credinţă

Cu faţa-n riduri şi ochi înţelepţi.

 

Mi-e dor de tine, brav ostaş al vremii

Ce viaţa cu mîndrie ai trăit

Cu mult curaj, putere şi voinţă

Obstacolele vieţii-ai ocolit.

 

De voi mi-i dor, vă scriu cu drag

Şi amintirea v-o păstrez

C-aţi fost şi voi pe-acest meleag,

C-aţi fost şi dragoste şi crez.

Imagine

2 thoughts on “Dor…

Lasă un comentariu :)

