Te-am pierdut 

Te-am pierdut

Te-am pierdut printre cuvinte,

Te-am văzut şi cum fugeai

Iute pe-un asfalt fierbinte

De pe pagini în tramvai.

Te-ai certat cu taxatoarea

Că ţi-a dat numai bănuţi

Şi-ai vărsat pe jos mirarea

Călătorilor tăcuţi.

Ai ieşit roşu pe faţă

Şi credeam că-ntîrziai.

Te-ai împiedicat de-o aţă

În căldura cea de mai.

Dar ţi-ai revenit şi iute

Ai zbughit-o pe şosea

Priveai rece la secunde

Şi sorbeai dintr-o cafea.

Şi erai cam obosit

De! Că mult ai mai fugit

Şi te-am pus să te-odihneşti

Printre paginile reci,

Înapoi printre cuvinte

Să te simţi ca mai-nainte,

Printre rîndurile mele

Să mai stai şi tu cu ele.

Imagine

12 thoughts on “Te-am pierdut 

      • nu am stiut ca-s ale tale. pur si simplu mi-a placut mult. de aceea i-am facut reblog. poti sa nu-ti faci griji ca iti fur poeziile, nici n-am avut de gind sa fac asta.🙂
        succes in continuare )

      • adică n-ai ştiut că-s ale mele??? :DDDDDDD eu dac-aş fi pus poeziile altcuiva pe blog aş fi precizat autorul, fii sigură. şi chiar dac-ar fi fost a altcuiva, nu-i ok să ţi-o atribui ţie.

      • Şi nu-i problemă, poţi să face reblog, eu chiar mă bucur, numai să specifici autorul sau măcar să nu răspunzi cu mulţumesc la comentariile de genu aceluia🙂

Lasă un comentariu :)

